2012. július 24., kedd

Széna donáció





A napokban elvégeztem a rendes havi alapanyag beszerzésemet és hazaérve kiterítettem az asztalra a számlákat. Ismét szomorú lettem, ahogy már hosszú ideje ilyen alkalmakkor, mert hónapról-hónapra többet fizetek a termékeim hozzávalóiért. Van olyan olaj, aminek az ára 80 %-kal ment fel az utóbbi pár hónapban. Osztottam-szoroztam és a végén arra jutottam, hogy muszáj lenne árakat emelnem, mert akkor még nem számoltam azzal, hogy az állatok takarmányozása is évről-évre többe kerül, a tavalyi téli szénát szinte már aranyárban vettem.
Szóval árat kellene emelnem, de nagyon jól tudom, hogy több olyan szegényebb vevőm is van, akiknek már ezt az árat is nehéz kifizetniük termékeimért. Azonban mivel szappanjaim nagyban segítenek nekik kellemetlen bőrproblémájuk leküzdésében, hát kigazdálkodják valahogy.
Tehát rájuk való tekintettel muszáj volt elgondolkodnom.  Egy pár óra múlva eszembe jutott valami, ami talán megoldást hozhat. Kitaláltam egy olyan metódust, amivel nem kellene árakat emelnem, de mégis fedezhetném a plusz kiadásokat!

„S z  é n  a    d o n á c i ó ”!  Hogy hangzik?

Arra gondoltam, hogy ha vannak az Eszter termékek használói közül olyanok, akik egy-két szénabála árával tudnának segíteni ennek  a problémának a megoldásán, akkor talán összejönne a „nem emelek árat” projekt. J

Hogy is működne ez a dolog:

A webáruházamban a termékkategóriáknál létre hozok egy új kategóriát „Széna donáció” névvel, ahol a nagylelkű vevő szénabálák árával segíthetne hozzá az ügy ilyetén megoldásához.
1 bála széna ára itt most 500,-Ft lenne. Természetesen, ha valaki úgy ítéli meg, hogy módjában áll több bálának az árával is hozzájárulni, mi /én meg a kecskéim/ azt nagyon nagy hálával fogadnánk!

Ugyanakkor nyomatékosan szeretném kifejezni, hogy nagyon  nem szeretném, ha ez a lehetőség a legminimálisabb mértékben is zavarba hozna bárkit is!!!!! Teljesen önkéntes alapon és tényleg csak azok számára lenne nyitott ez az adakozási lehetőség, akiknek nem jelent ez nagy terhet.

Bízom benne, hogy érthetőek a szándékaim és tudom, hogy ez egy kényes kérdés, de valami megoldást muszáj találnom a fent vázolt problémára!

Még valami: a legnagylelkűbb támogató karácsonyfája alatt, ott lesz a mi, vagyis az én és a kecskéim ajándéka is!! J

Köszönjük, ha segít!!!!




2 megjegyzés:

Dia írta...

Eszter!
szerintem eddig is nagylelkű voltál a vásárlóiddal, vagyis a törzsvásárlóiddal! Ez egy hatalmas segítség lehet Neked, nekünk pedig egy apró figyelmesség, hogy továbbra is hozzájussunk a csodálatos szappanjaidhoz!

sok puszi és remélem sikeres lesz a donáció

Dia

Zöld boszorkány írta...

Köszönöm Dia! Bízom a törzsvásárlóimban :) Azt hiszem mostanában fog eldőlni, hogy szükség van-e még a szappanjaimra!